KĀ PASŪTĪT

Ko man darīt, ja pasūtīšana vai maksājums neizdodas?

Jums jāpārbauda pārlūkprogrammas versija. Ja tā ir vecāka par 5 gadiem, tad Jums tā jāatjaunina uz jaunāku versiju.

 

Atjaunināt Mozilla Firefor šeit

Atjaunināt Google Chrome šeit

 

PIEGĀDE

 

Omniva

Paku termināļi ir pieejami jebkurā diennakts laikā - dienu un nakti.

 

Jūs variet saņemt savu paciņu, ievadot personīgo durvju kodu, kuru Jums atsūtīsim e-pastā vai ar SMS starpniecību. Pēc koda ievadīšanas atvērsies attiecīgās termināļa durtiņas, no kurām varēsiet saņemt savu pasūtījumu.

Ja nepaņemsiet sūtījumu 7 dienu laikā, tas tiks atgriezts sūtītājam.

 

Paciņu termināļi

Paciņu termināla ievietošanas un iztukšošanas laiki

 

Kad saņemsiet norādes SMS vai e-pastā, ejiet uz savu tuvāko paciņu termināli.

Izmantojot skārienjūtīgā ekrāna iespējas, izvēlieties Jums tīkamo valodu un spiediet uz „Saņemt sūtījumu“.

Ievadiet e-pastā vai SMS saņemto durvju kodu.

Ja sūtītājs ir pieprasījis Jūsu identifikāciju, tad identificējieties ar savu ID karti.

Ja tas ir „maksā pie saņemšanas“ pasūtījums, izmantojot savu bankas karti, samaksājiet attiecīgo summu.

Paņemiet sūtījumu no skapīša.

Lūdzu ievērojiet! Aizveriet durtiņas un apstipriniet, ka sūtījumu esiet saņēmis, nospiežot „Apstiprināt“ skārienjūtīgajā ekrānā.

Ja esiet samaksājis par piegādi, pēc vēlēšanās variet izprintēt maksājuma čeku.

 

APMAKSA

Latvijas klientiem ir iespēja apmaksāt pirkumu ar interneta bankas pārskaitījumu izmantojot Paysera kontu (paysera.lv). Tas ir drošs un uzticams veids, lai samaksātu par pirkumiem mūsu interneta veikalā.

 
ATGRIEŠANA

Visas preces, kas iegādātas Hotlips.lv, iespējams atgriezt mūsu partneriem:

MakesYouLocal
Mazā Stacijas iela 2A
Rīga, LV-1083
Latvija
-------
Darba laiks: 09:00 - 17:00