KĀ PASŪTĪT
Ko man darīt, ja pasūtīšana vai maksājums neizdodas?
Jums jāpārbauda pārlūkprogrammas versija. Ja tā ir vecāka par 5 gadiem, tad Jums tā jāatjaunina uz jaunāku versiju.
Atjaunināt Mozilla Firefor šeit
PIEGĀDE
Omniva
Paciņu termināļi ir pieejami jebkurā diennakts laikā- dienu un nakti.
Jūs variet saņemt savu paciņu, ievadot personīgo durvju kodu, kuru Jums atsūtīsim vai nu e-pastā, vai ar sms starpniecību. Pēc koda ievadīšanas atvērsies attiecīgās termināļa durtiņas, no kurām varēsiet saņemt savu pasūtījumu.
Ja nepaņemsiet sūtījumu 7 dienu laikā, tā tiks atgriezta sūtītājam.
Paciņu termināla ievietošanas un iztukšošanas laiki
Kad saņem norādes sms vai e-meilu, ej uz savu tuvāko paciņu termināli.
Izmantojot skārienjūtīgā ekrāna iespējas, izvēlies sev tīkamo valodu un spied uz „Saņemt sūtījumu“
Ievadiet e-pastā vai sms saņemto durvju kodu.
Ja sūtītājs ir pieprasījis Jūsu identifikāciju, tad identificējies ar savu ID karti.
Ja tā ir „maksā pie saņemšanas“ paciņa, izmantojot savu bankas karti, samaksā attiecīgo summu.
Paņem sūtījumu no skapīša.
Lūdzu ievēro! Aizver durtiņas un apstiprini, ka sūtījumu esi saņēmis, nospiežot „Apstiprināt“ skārienjūtīgajā ekrānā.
Ja esi samaksājis par piegādi, pēc vēlēšanās vari izprintēt maksājuma čeku.
Latvijas klientiem ir iespēja apmaksāt pirkumu ar interneta bankas pārskaitījumu izmantojot Paysera kontu (paysera.lv). Tas ir drošs un uzticams veids, lai samaksātu par pirkumiem mūsu interneta veikalā.
Visas preces, kas iegādātas Hotlips.lv, iespējams atgriezties pie mūsu partneriem:
MakesYouLocal
Rumbulas iela 7
LV-1035, Rīga
-------
Darba laiks: 10:00 - 19:00